Adaninannesi25 Kizlar merhaba 32+2 haftalık hamileyim uyandığımdan beri yururken özel bölgemde ağrı ve sızı hissediyorum yaşayan var mı ?
minnakin_annesi1 Adaninannesi25 bende 33+4üm bende de öyle. Doktorum bebek büyüyor o yüzden oluyor dedi
NrcnGltkn Adaninannesi25 bebegin dönmüş olablr baş asgya Benimde doktora gtmeden bir iki önce öyleydi doktra gidince bas asgya döndüğünü söyledi bnde 32+5deyim doktorada 32+1de gtmstm dinlenerek artık işlermi hallediyorum çünku artk oradaki o hissiyat doğuma kdr devam edecek belliki
Adaninannesi25 minnakin_annesi1 evet bizde doktorumuzu aradık bebek kendini doğuma hazırladığı için baskı yapıyor normal böyle olması demis 🙏
Adaninannesi25 NrcnGltkn doktor da dinlenerek geçer anca demiş elimizden geldiğince dinlenmeye calisicaz sanırım 🙏
Adaninannesi25 Pyrz_07 evet canım normalmiş doktor da öyle demis bebek kendini hazırlıyormus doğuma , bol bol dinlenmeyi önermiş başka şekilde geçmeyeceğini söylemiş🙏