Prensesim1 Merhabalar arkadaşlar bebeğim 36+2 günlük ama bazı günler gerçekten kıpır kıpır bazı günler hareket yok mesela bugünde çok rahat toplanıp kakıyor sanki bu haftalar da sanki çok hareketli olması lazım Sizcede öyle değil mi ?
Oesra Ben de 36+2’yim. Genellikle yemek öğünlerimde ve sonrasında hareketli oluyor eskiye göre biraz azaldı sıklığı bence kilo aldığı için, büyüdüğü İçin. Yine de takip edin.
Prensesim1 Oesra Yarın gidicem doktora ama en son 1 hafta önce gittim onda doktor kanala inmiş demedi
Oesra Sağlık ocağında kalbini dinlerler içinizi rahatlatmak isterseniz gidin. Ben bugün gittim. Ebe hem kalbini dinledi hem de kanala yakın mı diye eliyle baktı tecrübeli bir kadın.