snmhsnn Baş ve gövdesi daha ileri haftalardaydı. Yırtılma vs ihtimali nedir diye ben sordum açıkçası doktorum da olabileceğini söyledi. Hatta idrar problemi de yaşayabilirsin dedi. Ben de o yüzden sezaryen istedim. O yine ameliyat öncesi kontrol etti belki kilodan sıyırırız normal yaparız diye ama yok büyüktü 😂 hatta sezaryen sırasında iyi ki normali beklememişiz 5-5,5 kiloyu rahat bulurmuş dedi 😂