Mltm-strk43 ruya92 iri bebek falan dedi 4 kiloyu geçerse sezeryanla alalım dedi.size böyle birşey söylendi mi
ruya92 Mltm-strk43 yok hayır kilosu gayet iyi dedi ama benim pazartesi sezeryan olucak zaten 38+5te tip 1 diyabetli olduğum için normal doğum yapamıyorum maalesef 😇 ama artı eksi 200 300 g oynar dedi doktorum bence sizinde Bi bebeğinizin kilosu gayet iyi 😇