sedagumus Selam arkadaşlar, 35 hafta 1 günlük kilomuz için 2.200 dendi, çok az olduğunu söylediler. Sizlerde durum nasıl acaba 🥺
Miiiii sedagumus canim kimsenin dedugine aldiris etme doktorun saglikli diyosa onemli olan o zaten o cihazlar da tahmini bi kg soyluyo.dogumda az cikansa oliyo cok cikanda bana dogumdan hemen once detaylida 2900 dediler 3350 dogdu mesela saglikli olmasi onemli olan kiloyu cok kafana takma
GamzeGuzeller sedagumus 35+5 te 2500 dü yani hemen hemen aynı kilolara denk geliyor ve doktorum normal demişti ama ben düzenli beslenmeye başladım o günden sonra gayet güzel kilo aldı üzülmeyin yani son haftalarda daha çok alıyorlarmış banada herkes bunu söylüyordu kuruyemiş muz yumurta kaşarpeynir yoğurt bunlrı düzenli tüketin bence etki edecektir
sedagumus Sanırım gerçekten kilosu çok düşük bizimkinin 🥺 Neler yediniz de böyle güzel kilo aldırdınız acaba :)
sedagumus Kilosunun az olduğunu, gelişim geriliği olduğunu söyledi doktor. Çok endişeliyim gerçekten..
Tugce889 sedagumus bende de aynı durum var 35+4 2200 gram ne yapacağımı bilmiyorum sürekli Bütün değerleri hep geriden geliyor
sedagumus GamzeGuzeller Çok teşekkür ederim motive ettiğin için. Hep çok dikkat ettim neden böyle oldu bilemiyorum gerçekten. Bunları ağırlıklı tüketeceğim. Umarım kilo aldırabilirim 🙏
sedagumus Tugce889 Bu gelişim geriliği demeleri çok can sıkıcı. İnsanın içi acıyor. Çok da az kaldı haftalar, nasıl alacaklar hiç bilmiyorum 🥺