Kızlar 2 haftalık Bi ilaç kullanmam gerekiyor ve bu haftalarda emzirmiyorum aptamil 1 bebek maması kullanıyorum 1 hafta geçti ama nasıl geçti. Çocuğuma kabızlık yaptı. Öyle böyle masajla 2 günde 1 de olsa yaptı kakasını. Şimdi 1 hafta daha kullanıcam ama mamamız yetmiycek. Yeni mama alcam hangi marka önerirsiniz? Her bebeğe farklı etki yapabilir biliyorum ama aptamil bize pek yaramadı