egemomss aile hekimi 5 gun verdiyse anlayisli degil :D ben 32 hafta iznime cikmadan doktorun verdigi izin 19 unda bitiyor , ama ben raporu 23 unde alacagim diye doktorum git uzattir donme dedi ben o arayi tamamladim , ki acikca da soyledim doktor dedi diye , oda tamam diyip , yazdi direk :D