Bervnkpsuz Tecrübeli annelerim çatı muayenesinden sonra biraz kan olabilir demişti doktorum 2 gün oldu çatı muayenesi olalı akıntılı kan olarak geliyor du bugünde kahverengi olarak geldi acaba nisan mi geldi bilen varsa bilgilendirebilir mi beni 🙏 39+4üm
Yasemin8892 Bervnkpsuz olabilir canım haftan gelmiş zaten çatı muayenesi normal benim çatı muayenemden iki gün sonra nişanım sarı pelte gibi geldi 3.gebeliğimdi ama ilk gebeliğimde kahverengi akıntı olarak geldi nişan olabilir sancın falan da varmı
Gamze1818 Bervnkpsuz tıpa şeklinde miydi benimki tıpa şeklinde kahverengiydi ve çok belliydi nişan olduğu 2 saat sonra doğuma alındım .. ve çatı muayenesi sonrasında geldi sanırım doktor getirtti
nuhunannesi42 Bervnkpsuz bende dün oldum da eve geldiğimde hafif pempe renkte leke gelmis sonra çok az kahverengi sümüksu yapida leke gelmis bende bilmiyorum 🥺
GamzeGuzeller betulce bunu nereden çıkardınız acaba? Çatı muayenesini doktor kendisi yapacağını söylüyor dediğiniz gibi ‘çok zararlı’ birşey olsa zaten yapmayacak üstelik doğumun gidişatını belirliyor Rahimde yani çatıda darlık varsa Normal doğuma uygun olup olmadığına bakıyor Doktorr kendisi yapıyor bunu yani…
Bervnkpsuz nuhunannesi42 doktorum biraz kanama normal dedi ama 2 gün geçti benimkinin üstünden bende bilmiyorum valla omu değilmi 🥲
betulce GamzeGuzeller Yıllardır bu işi yapan işinde uzman jinekologlar çatı muayenesi mecbur kalmadıkça yapmıyor hatta benim doktorum öyle bi durum olunca idrara sıkış öyle gel diyor ve ultrasonla bakıyor hiçbir doktor çatı muayenesi zararlı demez derse kimse kabul etmez benim ikinci gebeliğim ilki düşükle sonuçlandı sebebi de ne biliyor musunuz devlette acile gitmiştim o zaman şartlar gereği beni alttan muayene etti ve kanamam dahada arttı bunu bana söyleyen de şimdi gittiğim doktorum ilk 3 ay ve son ay zararlı aralarda yapılan çatı muayenesi de açılma yapar erken doğum riskine yol açar gebelikte ben alttan muayene yapmamanızı öneririm yani yinede herkesin kendi kararı