tospikaskim Kızlar doğurdum ama haftalardır ayrılamıyorum happymomdan 🤣 bebiş doğdu butonuna basıyorum beni happy kds e atıyor. O uygulamada var zaten ama bu uygulamayı nasıl kullanmaya devam edicez bebek 41 haftayı geçti 🤣🤣
Reyhan35 tospikaskim ayy bende aynı şeyi yaşıyorum orayı sevemedim bi başlık açtım cevap veren yok aynı başlığı burda açtım çok yardımcı oldular burası daha güzel 😂😂
Melike tospikaskim Bebek doğdu butonu kalsın ne olucak ki zaten doruma giriyoruz 🤭 Ama bir süre insan sinir oluyor ben sürekli son adet tarihimi farkı yıllara göre yapıyorum bebek doğdu butonu geldikçe 😂
Deletedmom_110 tospikaskim Burda bir arakdas vardı yeniden gebelik başlatmıştı uygulamayı kullanabilmek için bir an aklıma o geldi🤣🤣🤣
Seda5885 Deletedmom_110 canım seninle aynı haftadayız ne durumdasın ben ayakta duramıyorum durdukça sancılanıyorum sen nasılsın.
Deletedmom_110 Seda5885 Benim ayaktayken değil de durduk yere sancılarım oluyor belimden vuruyor bu hafta hep öyle geçti yalancı sancılar gerçekten çok zor ya
Seda5885 Deletedmom_110 benım de belden ve mideden gelıyor çok korkuyorum bir de mide bulantısı başladı
Seda5885 Deletedmom_110 canım benım bebek makat geliş dönme ihtımalı yüzde dört dedi zorunlu sezeryan olur dedıler 36da düzenli nstye baglanmalıyız dedi