DenzRya Kızlar transferimin ikinci günü bugün çok başım ağrıyor sizde böyle oldumu. Geçiyor yeniden başlıyor 🤔
DenzRya Hfz1818 ay harika yaa çok sveindim canm senin adına ikisi de mi tutunmuş iki embriyo dedin demi. Kaç gün sonra kan vermistin
Hfz1818 DenzRya cnm daha cok erken bilmiyorum bn dayanamadm erken test verdm 6.gunde 15 8.gunde 54 cikti degerim bugun daha 9.gunum cok yeniyiz :)
Hfz1818 DenzRya evet cnm ama okadar erken yapmamak daha iyiymis insan çok stres oluyo bn dayanamadm iste
Zeliha38 Benim bacım hiç başını kaldıramadı 9 ay boyunca yattı şükür şimdi ikizlerimz var rabbim sanada nasip eder