Mehtap- Kızlar 2 li taramada sorun çıkmadıgi halde 3 ki tarama istenir mi ? Doktor risk yok dedi ama 3 tarama istedi. 2 li taraması iyi çıkıp. 3 ki istenmediğini duydum.
Melahatakca Mehtap- benim doktorumda ikili testim iyi çıktığı halde üçlü test istedi ben onuda yaptırdım onda da birşey çıkmadı yani yaptirirsaniz birşey kaybetmezsiniz sadece 1 tüp kan
OksijenliSu Mehtap- Ben 2′li tarama testine geç kaldığım için 3′lü yaptırdım. Ama benim doğum paketimin içindeydi. 2′liyi başka şehirde olduğum için yaptıramadım. Ama yaptırmış olsaydım 3′lüyü yine yaptırırdım. Sonuç ne çıkarsa çıksın.
Mehtap- aslansmommm sonucta sıkıntı olmamasına rağmen isteyince bı sıkıntı var sandım. Teşekkür ederim yorum yaptığınız için. 🙂
Mehtap- Melahatakca yaptırmakta sorun yok sadece 2 li tarama iyi çıkınca 3 lü tarama istenmiyor diye duydum. O yüzden aklımda soru işareti kaldı. Teşekkür ederim yorumunuz için 🙂
Deletedmom7373700 Mehtap- ben 2 doktora gidiyorum. Riskli olduğum için. Hem özelde hem devlette. İkisi de istemedi. 3 lü ve 4 lü teste gerek yok. 2 li taraman temiz çıktı dediler