Kızlar selam biraz uzun yazıcam
Ocak ayından beri gebelik düşünüyorum eşimde bende gebelik düşünmeden önce doktora gittik ikimizde de hiç bir problem yok ilk 3 ay kendim denedim olmayınca bi doktora başvurmak istedim doktor ilk 2 ay klomen ve çatlatma iğnesi yapıldı olmadı bu ay femara kullandım yumurta döngünün 14. Gününde 16 mm büyüklüğündeydi ama estradiol 70 di bugün 16. Gün tekrar kan verdim 81 çıktı doktor en azından 100-150 olması gerekiyor dedi bu durumu yaşayan var mı yükselmesi için neler yaptınız ya da gebeliğe engel bir durum mu bu şekilde hamile Kalan var mı