Merhabalar güzel anneler ve anne adayları. 8 + 5 haftalık hamileyim. Gebeliğin başında beri yoğun kanamar geçirdim çünkü 7 cm bir kanama alanı vardı şimdi ise bu kanama alanı 5 cm oldu çünkü pıhtı düşürdüm. Böyle bir durum yaşayan olanlar var mı? Canlı doğumlar oldu mu acaba şuan kanamam yok çok şükür ama tedirginim. Ilaçlar ve istirahatım hiç ihmal etmedim ama korkuyorum. Lavaboda bile korka korka gidiyorum her an kanama olacak diye çünkü ağrılarım var. Be yapalım artık İlahi takdiri herşey