melikeyimmmmm Hanımlar merhaba 30+4deyiz bazen bebeğimin hareketini çok aşağı taraflarda hissediyorum sizde de böyle oluyor mu yoksa sadece bende mi böyle?
Grenpeopl melikeyimmmmm bende de oluyor en son doktor kontrolünde sordum bu hftalardan sonra kasık ağrısı ve bebeği aşağıda hissetmek normal dedi 32+5 iz