Merhabalar arkadaşlar 34 haftalık hamileyim üç gündür karın ağrısı ve ishalle cebelleşiyorum 😔😔😔😔
Doktorum reflor tablet verdi ama bana mısın demedi halsizleşmeye başladım. Bu ara gebelerde ishal salgını var dedi doktorum sizde durumlar nasıl neler yapabilirim 😔