Sdt3456 Kızlar aşırı enfeksiyonum var. Kasık karın agrım ve yanmam. 22 haftalık hamileyim. Doktır ınfex yazdı fakat hamileler uygun degıldır dıyo. Kullanmak istemiyorum. Sizce nasıl gecer dogal yol ile???
Melikefth Sdt3456 geçmiş olsun canım ablam da aynıydı doktoru ayaklarını yakmayacak derecede sıcak suda bekletmesini söylemişti bacağınn yarısına kadar iyi geldiğini söylüyordu umarım çok fazla sürmez dikkat et kendine
Fatos0660 Sdt3456 benimde idrar tahlilimde kan var dediler çok korkuyorum nasıl geçecek çok su içiyorum ilaç vermedi
ebru2871 Sdt3456 nioli yağ çok işe yarıyor iç çamaşırınıza 1 damla damlatın yada 1 litrelik suyun içine 20 damla koyun onunla yıkayın o bölgenizi doktorlarda öneriyor
Zeyneponur Sdt3456 canım benimde aşırı enfeksiyorum vardi batma falan cok fazla oluyordu idrar rengim koyu sari ve kokuyordu bol su ic inan hem bebegin icin sağlıklı hemde senin vucudun icin gunde 3 litre icmeye calis ben o sekilde attim
Gamze_k0 Banada aynısını yazdı içiyorum midem bulaniyo geri çıkartıyorum Allah’ım yardım etsin size toz verdilermi bı kullanımlık ?
Gamze_k0 Sdt3456 27+5 inan korkuyorumda hastaneye gittiğimde hemen nst bağladılar bı yandanda ağlıyorum 🤭😔
Handan_enes Bende de enfeksiyon var. Doktor fitil ve hap yazdı. Reçeteni okuyup kullanmaktan vaz geçme dedi ihmale gelmez. İlaçları kullanıyorum 33 + 2. günlüğüz