Snglmlkc Kızlar bugün 3. Gün oldu oğlumu sağlıkla kucağıma aldım.sezeryan oldu ağrılarum var zamanla geçer inşallah çok güzel duygular rabbim hepinize sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin