Merhaba kızlar benim göğüs ucum yok gibi içine batık değil ama uç şeklinde de değil 5 aylık hamileyim emzirmeye başlayınca yara olmasından çok korkuyorum çünkü anlamında öyleydi onun için wee babyden kendime göğüs ucu çıkarma pompası aldım bi kaç gündür deniyorum işe yarıyor uç çıkıyor ama bi sıvı gelmeye başladı şeffaf renkli bu normal mi sizce bilen deneyen var mı aranızda sanki süt gelecek diye de korkuyorum 😄 Şimdiden uçlar alışsın doğunca rahat olur diye düşündüm ama damla damla sıvı gelince kafam karıştı 🤔