İyi günler kızlar 5 gün oldu doğum yapalı sütüm az geldiği için ek olarak mamaya başladım gün içinde 1 defa gece 1 defa mama veriyorum geri zamanlar sütüm azda olsa emdiriyorum dün 4. Gündü baktım bebegimin bacaginda 2 tane küçük kizariklik vardı sinekmi ıstırdı acaba yada biseymi dokundu dedim neyse dedim kaldı öyle dünde tüm gün kendimi emzirdim gece biraz mama verdim sabah bebeğimin yüzünde 2 3 tane küçük kizarikliklar vardi alerji gibi benziyor acaba dedim mama alerjimi yapıyor başına boyle bisey gelen oldumu kızlar kullananlar yorum yaparmısınız acaba başka biseydenmi yada mama mı bilmiyorum canım sıkıldı