Deletedmom_31 Kızlar biraz fazla erken değil mi? Tişörtte ıslaklık gördüm ama tedirgin oldum daha 5. Ay diye
ipekveatlas Deletedmom_31 benim 18. haftamda gelmişti ilk doğurana kadar geldi,şimdi oğlumu emziriyorum🥰endişelenme annesi göğüs ucunu sıkıp elleme geldiğinde de bişey yapma
EmineDefneGokce Deletedmom_31 ben kızımdan hamileyken 14. Haftadan sonra hep gelmişti sakın sıkmayın normal bi durum
cigdem4154 Deletedmom_110 ayy gerçekten benimde 35. Hafta ama gelen birley yok sadece arada bi sızlama oluyor sağ göğsümde o kadar
cigdem4154 Deletedmom_110 yok yapma hiç iyi değilmiş o çünkü boşver gelmesn işte ne güzel aman yeterki bebeğime sütüm olsunda ondan korkuyorum acaba sıvı gelmeynce sütümüz mü az ki neyse pazartesi doktora gidicem bi sorayım 😀😀