0606K 4 haftalık hamileyim herhangi bir yerleşme kanaması vs olmadı henüz doktorada gitmedim illaki olması mı gerekirdi bu bir sorun mudur sizce arkadaşlar??
Milkkk 0606K canım benim 6. Haftada oldu belli olmuyor . Kırmızı kan olmadığı sürece sıkıntı yok kahverengi lekelenme olabilir telaş etme
0606K tazebiranne_hg04 Teşekkür ediyorum cevabınız için internettede olması şart değil diyor insan yine de bir geriliyor