Kızlar 7+6 haftaligim gebeliğimi öğrendiğimde 5+5 di daha kalp atışını görmeye gitmedik 14 de devlette randevum var ama çok sabırsızlanıyorum yani özele gitsem sadece muayene parası 250 TL ama içim içimi yiyor iyi mi acaba nasıl
eşimde diyor bekleyelim haftaya salı zaten az kaldı ama çok sabırsızlanıyorum ya ne yapmalıyım akıl verin siz olsanız ne yapardınız?