Sezaryen olalı 35. Günüm 3 gün önce kanamam kahverengiye döndü ve bitmişti 2 gündür tekrar kanama başladı açık renkte ve yoğun bir şekilde geliyor bu kadar erken regl olabilir miyim bebeğimin tedavisi için şehir dışına gelmek zorunda kaldım kendi doktoruma da görünemiyorum şuan 🥺 bilgisi olan var mı