Bebekligiller
Doktorlardan iyi biliyorsunuz sanırım bu kadar emin net konuştuğunuza göre 🤔 Hayatınızda 2 dilim baklava ya da 1 bardak kola içmediniz mi hiç ? Ben ilk gebelikte yaptırdım şekerim çıkmadı, 2. Gebelikteyim şuan bunda gebelik şekeri çıktı ailemde çevremde de şeker hastası olan yokk. Şuan diyet yapıyorum, her gün ölçüm yapıyorum, artıııı insülin kullanıyorum neden kullanıyorum keyfii değil bebeğime zararı olmasın diye doktorum önerdi diye. Her hafta endokrin doktoruna sonuç için gidiyorum, her hafta bebek kilo almasın aman sağlıklı doğsun diye 3 yaşında çocuğumu bırakıp gidiyorum. Siz çoğu anne yaptırmıyor deyip fikir vermeyin bu konularda.