Helindmr Kızlar 36 haftalıgim. Yürürken vajinada sancı oluyor yırtılma gibi mi desem bıçak saplanıyor gibi mi desem bilemedim.. her zaman olmuyor ama genelde yürürken yaşıyorum bu durumu normal midir?
ipektolita Helindmr bebek doğum kanalına girmeye çalışıyor ondan baskı yapıyor. Korkmayın normal bu haftalarda 🙏🏻
Deletedmom_110 Helindmr Bende 30 dan beridir var o sancı böyle bişey batıyormuş gibi sanki yalancı sancı canım vücudun kendini hazırlıyor
Helindmr Cok teşekkür ederim kızlar. Geçen gün kontrole gittiğimde sormayı unutmuştum doktora aklımdan çıkmış. Size danışayım dedim. Eğer aynı şeyler sizde de oluyorsa normal bi durum demek tekrar teşekkür ederim🥰🌺