bebek çikolatası yaptırdığıma bin pişman ettirdiler instagramdan madlenbebekcikolatası sayfasına yaptırdım 1 ay oldu neredeyse ücretlerini ödedim kargoda fişe yanlış yazmışlar 150tl ödeme çıktı almadım sayfayla yeniden iletişime geçtim düzelttik yeniden dağıtıma çıkıcak denildi 1 haftadır kargodan mesaj yok eğer bu sayfadan almayı düşünüyorsanız 20 defa düşünün bana ders oldu