Merhabalar arkadaşlar gerçekten çok kararsızım bebek arabası konusunda bir karar veremedim baby plus kötü diyorlar diğer Joie markası da 15.000 TL onu alamam eve benim için taşıması da kolay tek başıma uçağa bindiğimde rahat Edip kalitesi de güzel travel sistem bir bebek arabası arıyorum hangisini önerirsiniz lütfen yardım 🙏🏻 Bütçe 5000’e kadar anca çıkabilir