Arkadaşlar merhaba hiç covid olmadım ben hayatımda aşıda olmamıştım bugün 3.günüm covid olmuşum maalesef 30+6 hamileyim de ilk 1 bucuk gün aşırı zor geçti öyle böyle değil ateşim yükseldi zar zor düşürmeye çalıştık, boğazımda bir gıcıklanma, öksürük, grip gibi burun akması, deli gibi üsküfra ettim bide ben hamilelikten bile etmemiştim hiç üsküfra en zoru da eklem ağrılarıydı ölüyorum ben tamam dedim en son 1 bucuk günün sonunda mucizevi bir şekilde bir anda ayaga kalktım o gözümü açamayan benden eser kalmadı yine hastayım ama çok şükür şu halime diyorum ama çok zordu aşırı doktorumla irtibata geçmiştim sordum yüksek ateş ve nefes darlığı olursa kesin haber ver demişti ama işte 1 gece oldu o ateşim babam baktı hep yüksek dedi kendi düşürmeye çalıştı hep, çok uzattım kusura bakmayın ama korkuyorum ne kadar bebege birşey olmaz deseler de iyidir dimi arkadaşlar eskisi gibi hareketide yok az hareket ediyor o bile yeter bana diyorum motive oluyorum ama çokta tedirginim bebişten yana hamileyken oldunuz mu sizlerde böyle zor geçen oldu mu