Arkadaşlar merhaba, 19-20-21-22. Haftalarda olan anneler bel ağrınız var mı? Ben çalışıyorum öğretmenim, artık son zamanlar olduğundan iş yoğunluğu çok arttı sürekli ayakta kaldım dün, bugünde nöbetciyim, gece uyuyup dinlenmeme rağmen geçmemiş belimin ağrısı, bacaklarıma felan vuruyor.. Sizlerde de varmı? Yada var mıydı? Nasıl çözümler buldunuz?