Ecearya polip normal doguma engel degil dedilerse ve son haftalarda normal doguma engel olacak bir durum olusmazsa kesinlikle normal dogum yapin derim. Ben ilk gebeligimde normal dogum yapmistim. Biraz riskli bir gebelik gecirdigim icin bu ikincisinde 38+6 da bebek de 4025 gr oldugundan epidural sezaryen oldum kendi istegimle. Agri esigim cok yuksek oldugu icin sezaryen agrilarim sadece bir gece oldu. 2. gece bebege odada kendim bakabildim. Benim hikayem biraz buruk o yuzden korkular uzerine iyi cumleler kuramam. Ancak size sunlari tavsiye edebilirim. Biraz endise korku meraklanmak, bilmedigini doktor/ doktorlara danismak en iyisidir. Ancak korkunun fazlasi zarardir. Hamilelik bilinmeyen kapali bir dunya. Her olan seyin bir nedeni var fakat tip/ bilim bazi seyleri aciklayamiyor. Bu nedenle azcik kadercilik de gerekli. Siz onlemlerinizi alacaksiniz, gerisini neye inaniyorsaniz ona birakacaksiniz. Dusta cok sicak su ile yikanmamaya, suyun biriktigi bir alanda cok durmamaya ve hatta cok sık yıkanmamaya özen gösterin. Bol bol su için. Doğum şekli olarak sıralama normal, genel anestezili sezaryen en son epidural sezaryen diyebilirim. Biraz karışık yazdım kusuruma bakmayın.