Sevgili hamişler merhaba, ben 10.haftadayım 2 gündür adet sansıcısı gibi sancım var ve belim ağrıyor. Koltuktan kalkarken, hapşırınca sanki bıçaklanmışım gibi acı hissediyorum kasıklarımda. Dr um olabilir devam ederse gel dedi ama klasik internette pek iyi bişe okumadım bunla ilgili, bunu yaşayan var mı ? Bu bir sorun mu normal mi ? Herkese sevgiler…