Kgksdkgk65 Ilk-bebegi12 Pentiden iki tane uygun fiyatlı elbise pijama aldım, (şimdi yazarsanız trendyolda hala indirimdeler)sezeryan düşündüğüm için. İki tane de trendyol marka önden düğmeli yarım kol takım aldım.
pennylane Ilk-bebegi12 hm’den kırışmayan saten pamuk takım aldım. bayıldım o kadar güzel sade ve şık ki. kumaşı hafif parlak. dantel falan yok. bi de lcwden almıştım. pentiden de 4 gecelik aldım. sonrası içinde efil efil giyerim diye.
gamzecee Ilk-bebegi12 bir tane penti mom serisinden aldı. Bir tanede Trendyol kendi markasından büyük beden pijamasından aldım birde foto çekimi için magic form sabahlık gecelik aldım hepsinin önüde düğmeli aldım
CansuDRY Ilk-bebegi12 https://ty.gl/awyf2720fa https://ty.gl/ymf2vfgwz7 Bu ikisini aldım. İkisi de çok güzel. Pijama olan lohusa için değil aslında ama lohusa olanları da kullandım. Hiçbir farkı yok.
Snmdrm Kgksdkgk65 link atarmısınız doğum ne zaman ben de lohusalık ıcın evde giymeli dugmeli istıyorm ama ekimde dogucak uzun kollumu kısamı alıyım?? Karar veremedim
Deletedmom_110 bsraaktan Malesef tesettür için nette falan modeller az ve kısıtlı ve iki katı pahalı mağazadan bakmanızı tavsiye ederim hem daha uygun hem de kalitesini anliyosun ben öyle yapcam
guzel_anne1 bsraaktan Bende tesettürlünün canım Lc’den düğmeli rahat bir pijama takımı aldım Kol, üzerine de sabahlık aldım daha rahat ederim diye aynı kumaştan
Nsnese bsraaktan Bende tesettürlüyüm bunu aldım https://ty.gl/vdk1zgabyw https://ty.gl/idxs24ys1z Birde bu lacivert elbiseliyi aldım sabahlığını da ayrı aldım çok güzel geldiler
acemianneee_31 bsraaktan bende tesettürüyüm çok pahallı çıktı hep karşıma dolaptan aldım bir kere giyilmişti tertemiz geldi bide önden düğmeli bi tane aldım ikisi 160 ₺ ye geldi fotoğraf eklemesini bilsem gosterirdim!](https://)
Denizzeynepelif_22 Gebeliğim 2. Sezeryan olucam ağustos da önden düğmeli pijama aldım evdende koyacağım gecelik kullanamam diye düşünmüyorum tesettürlüyumde bana kullanışlı gelmiyor
mmiross Hanımlar ınstagramda lohusam. Com adında bi sayfa var ordan sipariş etmeyin sakın dolandırıldım resmen. Siz dikkat edin
Ilk-bebegi12 mmiross Çok geçmiş olsun paylaşımınız çok değerli en azından bu hataya diğer gören insanlar düşmez en özel zamanımızda bizden faydalanıyorlar
havvalm5 https://ty.gl/5atvp8ceg6 ben bunu aldım tesettürlüyüm. Normalde lacivertini almıştım ama küçük beden gönderdiler vr büyük bedeni kalmamıştı. Beyazı iç gösterir mi diye bende şüpheye düştüm ama üstündeki sabahlıkla sıkıntı olmuyor ben cok begendım
Kgksdkgk65 Snmdrm Benim aldıklarım askılı ve kısa kollu, ekim için uzun kollu almamız daha iyi olabilir. Ya da kısa kollu sabahlığı da olan takımlardan.