Bende 39+4 oldum canım benim doktorumda ben 41 e kadar bekliyorum dedi ama pazar günü izne ayrılıyormuş napacam bilmiyorum suni verme taraftarı değilim dedi yerine başka bir doktor bakacakmış benim 3 cm açıklığım var ama sancım vs yok bende bilmiyorum nasıl bir yol izlenecek ama açıklığın varsa suni veriyorlar doğumu başlatıyorlar diye biliyorum ben ilk hamileliğimde suyum geldiği için mecbur suni almıştım bunda istemiyorum çok zorlanmıştım sezaryene ikna etmeyw çalışacam eşimi