Mommhappy 34+4 sezeryan düşünüyorum, 13 temmuz dedi, tabi ilerleyen zamanda değişir mi bilmiyorum. Sezeryanda da emin miyim bilmiyorum. Bacağıma giren hafif bir krampta bile bayılacak gibi oluyorum, acı eşiğim aşırı düşük, o yüzden normal doğum korkutuyor🤷♀️🤔