Kızlar 2 gündür hastanede erken doğum riskinden yatıyordum dün taburcu oldum açılmam var sancılar 80’inin üzerinde çıkıyor, o kadar ilaç serum yememe rağmen sancılar 60-40 larda geziyor, kanımda ve idrar yollarımda enfeksiyon olduğu için doktor bu antibiyotiği yazdı bilen veya kullanan varmı?