Aylin_16 Aynuranneoluyor canım pamuğa zeytinyağını ısıtıp dök tampon haraketlerle şişliğin olduğu kısma bastırarak uygıula doktor bana içine doğru el yornamıyla itmen laızm demişti ben de o şekide yaptım hiçbişey kalmadı geçti