Slm anneler 15+4 günlüğüm çok sancım var karnımın alt bölgesi ve sağ kasigim en son 12 haftalıkken gitmiştik doktora normalde haftaya gidicektim ama dayanamıyorum normal mi sizce ? Yaşayan var mı aranizda ? Korkmalimiyim 😔 dün eşime biraz fazla bağırdım ondan sonra başladı ağrım 😔