Merhabalar dün 11 haftalıkken kontrole geldğimizde bebeğimin gelişiminin 7+4 te durduğunu ve kalbinin atmadığını öğrendik. O kadar üzgün ve çaresiz hissediyorum ki. Önce ilaçla sancı vererek düşürmemi sağladılar doğum sancısı gibi çektim suyum bile geldi. Sonra kürtaj oldum doktorum başarılı bir operasyon olduğunu söyledi. Benim durumumda olup sonra yeniden bebek sahibi olan var mı 🥺