Kızlar selam 7+1 hamileleğim ama bir haftadır birden üşüme ve titreme geliyor battaniye altına giriyorum sanki kış ayında gibi titriyorum. Şimdi internete baktım enfeksiyon olabilir demişler bunu yaşayan oldu mu ve pazartesi doktor kontrolüm var sizce onu beklesem mi bugün doktora gitsem mi?