Arkadaşlar ben 31+5 haftalık gebeyim. Üçüncü gebeliğin bebegim yok iki kaybim var. Yaklaşık bir haftadır sancilarim var. Iki gece once acile gittim ve sanci cikti doktor da progestan ve ağrı kesici verdi, açılma yokmuş ama bu şekilde devam ederse olabilir gecmezse bir hafta sonra gel dedi bende pazartesiye kendi doktoruma randevu aldim. Dün aksamdan beri sancilarim arttı çok korkuyorum doğum yapacağım diye uykularim kacti sizce tekrar acile mi gideyim yoksa pazartesiyi mi bekleyeyim. Bu postu okuyanlar lütfen dua edin daha cok erken