ipekzumra Merhaba, Ikea sniglar beşik modelini kullanana memnun kalan veya kalmayan var mı çok kararsız kaldım
Deletedmom52620 ipekzumra ben düşünüyorum arkadaşım kullanıyor 2 yaşında şuan bebeği anne yanı özelliği filanda var.