Esraaaaa ya ben çok erken öğrendim adetime 8 gün vardı betam 36 çıktı 2 gün sonra 62 oldu 1 gün sonra 107 oldu en son baktırdığımda 107ydi ama 4 gün falan geçti üstünden şuan artmıştır diye düşünüyorum normal şartlarda bugün yarım adet olmam lzımdı bende 27sinde doktora gidicem işte inşallah benim bebişim de görünür betam yükselmiştir