Sevgibhr bende dün normal gebelik testi ile yapmıştım negatif çıkmıştı. Sonra bu sabah erken gebelik testi ile yaptım. Ovulasyon testi ile ilgili bilgim yok ama bence erken. Kendini hiç üzme. Ben hala sevinemiyorum. Bunu geçsek başka türlü beklicez. Sanırım hep zaten stres ve bekleyiş ile geçecek bu günler. Yolun çok başındayız. Allah büyük sakın üzülme