Sabah 13.00 gibi giren bir ağrıyla 2 saat bekledim baktım düzenli geliyor hastaneye geldik sanki sihirli bir değnek değdi ağrı falan yok bende bebek yukarı çıkmış geri falan derken doktorum sabah şehirdışına gidecek ama çok şükür sancılarım gelmeye başladı ve 1.5,2,4,5,6,8 derken ıkınman bebeği ittirmen gerekiyor diyorlar ama yok ıkınmayı unuttum resmen korkudan sonra çatala çıkardı beni ama nasıl güzel ıkınıyorum benim kızın başı biraz büyükmüş biraz dikişimiz oldu birde düzenli sancılar insana bir diye doğuruyorum sezeryanmi olsaydım isteği veriyor ama o gelen ağlama ile rahatlama herşeye bedelmiş merak ettiklerinizi özelden sorarsanız daha rahat yanıtlarım inşallah ❤