Selam kızlar
Hamileliğimin haftası 19+6. Son günlerde günüm geçem ağlamakla geçiyor nasıl bir canım yanıyor anlatamam kızlar.
2019 yılında belimde Disk çıkıntısı ve halka yırtılması L5 / S1, göründü. Doktor normal bir hamilelik ve risklisi bir doğum geçireyeceğimi ifade etmişti, ve hamile kalma düşüncesini unutmam mı söylemişti. Bu yıl kaza ile hamile kaldım, ilk hamileliğim ama korku ile ilerliyoruz. Aşırı ağrım var hem karnımda hemde belimde. Ağrıdan midem bulanıyor başım dönüyor artık , her günüm bir önceki günümden daha kötü. Bebeğime birşey olcak endişesi, kendime birşey olacak korkusuyla yaşıyorum🥺😭
Aranızda tecrübeli, yaşamış veya etrafında aynı durumda olan var mı ? Ve durumu nasıl ? Korkmalımıyım?