Betulozkan Bendensin canım bende başta çok korktum insülin direnci de vardı dedim nasıl olcak, 35 haftalık oldum 9 kilo aldım,ben diyetisyene gitmedim çünkü gebeliğim zor geçti,kusmalar,gripler,ishaller…yani ilk gebeligimde 30 kilo aldığım için kendimi iyi hissediyorum birazda sona geldiğimden takilmiyorum artık,düzenli beslenmeye uğraş sağlıklı beslen ekmek şeker azalt stres yapma daha çok acikirsin kendini daha iyi hissedeceksen yardımda alabilirsin