Ceylosh Selamlar kızlar ;hamilelikte yüzümde birkaç leke oluştu güneş lekesi gibi o kadar rahatsız ediyor ki beni normalde sivilcem bile çıkmaz .Bu lekeler çok büyük 🥲çözüm önerisi olan tavsiye olan var mı?🙏
Dark Ceylosh güneş kremi kullanmak gerekiyor, bazıları kalıcı olabilir yoksa. Gebelikte özellikle öneriliyor
HanifeAhmet Ceylosh bişey sorabilir miyim bebeğiniz kız mı acaba 🙂 günlük güneş kreminizi evde dahi olsanız sürmeniz gerekiyor aksi takdirde telefonun ekranından yansıyan ışık bile ciltteki lekelere neden olabiliyor bir çoğu doğumdan sonra geçiyor
Ceylosh HanifeAhmet gün HanifeAhmet canımm evet bebiş kız 🥰ben normalde evde bile gündüz akşam farketmez güneş kremi bolca sürüyorum önceden beri yaptığım birşeydi zaten 🙏
Elizzannesi Ceylosh iki hamileligim de leke olmustu yüzümde doğumdan sonra geçti şimdi 3. Ye hamileyim yine leke oldu geçer diye umuyorum
HanifeAhmet Ceylosh kız bebeklerinde bu lekeler çok artıyormus gerçekten çoğu geçse de kalıcı da olabilirmiş ve yapılacak hiçbir şey yok bunun için emzirmeyi bıraktıktan sonra cilt bakımı ve leke silme işlemi ile tedavi edilebilir 😊
Nazli_666 Benjaminannesi benimde kızımda yoktu bu erkek ama lekelendi yüzüm cinsiyetle alakalı degil bence hormonlardan inşallah geçer doğumdan sonra
Benjaminannesi Nazli_666 benim de baya lekelendi de kıyafet falan aldık elimizde patlamasın dedim 😂😂😂