Merhabalar. Çok duygusal, hüzünlü ve bir o kadar da mutluyum.. 2 gün önce muayene için hastaneye randevum vardı fakat ultrasonda bebeğimin haftasına göre çok küçük olduğunu , riskli gebelik olduğum söylendi. Doktor , bebek içerde beslenemiyor almamız lazım dedi. Yatış verdiler daha sonra herşey normal doğum halindeydi. Ta ki beneğimin kalp ritmi bozulana kadar. O zamanları rabbim kimselere yaşatmasın. Ne acıydı.. Sezeryana alındım acilen. Ve öyle acılı ağrılı geçti ki. Resmen hissettim herşeyi. Çok fazla dikiş ağrılarım var , bana ne önerirsiniz?☹️ Yerimden kalkamıyorum çok kötüyüm..