Kızlar merhabalar. Ben günlerce doğum sancısı çektim sersefil oldum sonrasında açılmam ilerlemeyince sezeryan oldum. Bu fikre alışık değildim zaten spinal yapılırken bile fenalık geçirdim. Her neyse doğumum çok güzel geçti lakin sonrası benim için o kadar kolay olmadı. 7 Haziranda girmiştim ameliyata. Şuan 3. Gecem ama yürürken dikişlerim patlayacak gibi acıyor, göbeğim inanılmaz şiş, gazımı falan yaptım ama 10 adım atıyorum geri dönüyorum yürüyünce. Çok zorlu geçiyor ağrı kesici ve antibiyotiğe rağmen. Sizler neler yaptınız, nasıl geçti ağrılarınız. Ve ya bu yürüme işini nasıl hallettiniz. Yürümem lazım ama günde 10 adımı zor atar haldeyim