Kızlar ben sezaryen sonrasi gece hastanede annemin yanımda kalmasını istiyorum fakat eşimde aynı şekilde yanımda olmalı ki bırakmaz zaten. Özelde bu durum nasıl oluyor odada annem kalsa eşe geceyi hastanede geçirmeye izin veriyorlar mı. İhtiyaç olduğunda odaya gelmesi için. Dinlenme odalarında falan sabahlayabiliyormu